26/3-09

Nu så är det torsdag igen och idag är det sista dagen den här veckan som Wille går på dagis.
Önskar ibland att han fick gå dit lite mer, han trivs ju så bra där.
Det enda han tjatar om på dagarna är att han vill gå dit o leka med sin bästa kompis, lite gulligt faktiskt.
Det kommer nog vara jätteskönt för honom o gå till dagis sen när de små har kommit. Det blir ju lite ledigt för honom då.
Blir nog en väldigt stor omställning för honom med o bli storebror. Han kommer nog inte riktigt förstå till en början att bebisarna är här för o stanna.

I natt så har jag knappt sovit något alls, vet inte varför.
Har vaknat flera gånger och så har man självklart varit tvungen o gå på toaletten.
Börjar bli lite trött på att aldrig få sova men det lär ju inte bli bättre når de små kommit, då får man nog vara glad om man får sova 2 timmar i sträck.
Tur att vi iaf är 2 vuxna som kan hjälpas åt då. Man får helt enkelt turas om när det gäller blöjbyte men det är ju bara jag som kan amma så jag får nog bita ihop.
Vill verkligen amma den här gången oxå, gjorde ju det ett bra tag med Wille och det var rätt mysigt.

Igår fick jag ett kedjebrev eller om man nu ska kalla det ett kedje sms och jag kände mig bara tvungen o skicka vidare.
Vad löjlig man är..
8 av 10 gånger så skickar jag inte vidare sånt men ibland är det nästan som om  man är tvungen. Man vill ju att det verkligen ska funka.
Det bästa vore nog om alla slutade skicka sånt överhuvudtaget.
Eller iaf att de slutade skicka sånt till mig, får nästan för mig att om jag skickar vidare just det brevet så kommer nog förlossningen igång =)
Löjligt, jag vet!
Men alla har vi rätt o vara det ibland.

Idag så ska vi över till min mormor så fort hon har varit iväg till vårdcentralen, hon skulle ringa när hon var hemma igen. Vi får hoppas att hon hinner hem innan Wille slutar dagis men det borde hon göra, hon ska ju bara lämna lite prover.

Och imorgon så funderar vi på att ta oss till tuna park men vi får se. Vi håller på o letar efter en snygg väska som Sambon kan använda som skötväska sen. O jag tänkte passa på o kolla på ett par sköna skor på billiga Skopunkten.
Men vi får se om vi kommer iväg alls, man vet ju aldrig hur jag mår.
Självklart så blir det ju en bussresa i sådana fall för så långt klarar jag inte av o gå.

Nehe nu ska jag snart hjälpa till o klä på Wille så de kommer iväg skapligt till dagis.
Höres nog senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0