27/3-09 Del2

Nu så är vi hemma igen.
Det var riktigt mysigt o åka till Tuna Park o vi hittade faktiskt skor, både till mig o till sambon.
Riktigt skönt med ett par skor som jag kan få på mig själv utan hjälp och som dessutom inte klämmer åt både här o där.
Är så svullen överallt, har tydligen samlat på mig rätt bra med vatten. Och enda sättet o bli av med det är o dricka mer vatten eller föda snart =)

Vi tänkte köpa skor till Wille med men vi tyckte att det är bättre om vi väntar ett tag till, så att det börjar bli lite varmare ute så att vi kan köpa en massa gympaskor till grabben.

Vi passade oxå på o byta in gaspatronen till vår soda stream, nu kan vi åter igen göra en massa läsk här hemma.

Och så blev det så klart lunch på Max, Wille blev väldigt glad över det beslutet =)
Han är en riktig gottegris, han älskar både godis o snabbmat men han får bara äta godis ibland o snabbmat blir det ungefär en gång i månaden för hans del.
Vi tycker det är alldeles lagom för en liten kille i hans ålder.

Men fan vad jag hatar de där höga borden o stolarna på Max, har man en massa vatten i benen så är det INTE skönt o sitta där.
Jag kände hur mina ben domnade bort mer o mer.
O ta sig ner från dom är fan en konst om man är höggravid.

I eftermiddag så ska vi antagligen åka o handla med min pappa, och som vanligt så behövs det.
Vi ska handla hem massor så att vi har hemma ifall vi åker in till förlossningen snart.

Ska dock bli spännande o se hur mycket stryk min rygg kommer ta av resan till Willys oxå, känner hur min rygg är slut redan nu.
Men inte att jag ger upp min chans o få åka o handla....
Är man envis så är man....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0