5/3-09

Vad seg man kan vara då.
Jag får inte sova på nätterna o jag kan fan inte sova mitt på dan.
När ska jag få sova?
När jag väl får sova p ånatten så ligger jag där o vänder på mig minst 300 gånger o har så fruktansvärt ont i höften.
Känns som om höften åkt isär med en meter på ett ungefär.

Och nu så har man till på köpet blivit sjuk igen, jag nyser o hostar. Det här är fan inte kul.
Känner mig lite som snubben i reklamen för nässpray med en massa papper runt mig konstant.

Igår orkade jag bara inte skriva något, vi var på apoteket på stan o bara den lilla promenaden fick mig rygg o tok protestera. Har fan aldrig haft så ont.
Så till sambon att nu ger jag upp, jag orkar inte mer. Och så känns det faktiskt väldigt ofta nu, jag vill bara att mina små pojkar ska komma så att jag får må bättre med de små i min famn istället för i min mage.
Börjar känna mig som ett hotell som har tagit in för många gäster.
Visst, kanske är själviskt men jag måste faktiskt få klaga av mig lite nu.
Tycker inte att jag har gnällt så mycket på det här innan.

Aja, nu ska jag sluta gnälla på det iaf.
Igår var Wille på dagis oxå, det behövdes för oss alla.
Var skönt o va lite barnledig även om det bara var för några timmar, man tar vad man får.
När han kom hem från dagis så låg han o jag o myste i soffan.
Det va så härligt o bara ligga o kramas med sin lilla pojke, o sen så somnade han.
På mig, o där låg jag med ryggont o kunde inte röra en muskel. Men det var helt okej, jag fick ju mysa med Wille.
O dessutom så sov han juh "bara" i kanske 1 ½ timme, he he...

Idag ska vi till barnmorskan oxå, ska bli skönt o höra lite hjärtljud osv.
Ska bli kul o se om hon kollar blodvärden o sånt oxå, har mått lite konstigt på senaste tiden, vill se så att allt är riktigt bra.
Dessutom så tycker jag att pojkarna är slöare än vanligt just nu, inte lika mycket sparkar som det brukar vara *orolig*.
Men det behöver ni juh inte säga till sambon om ni träffar på honom, vill juh inte oroa honom i onödan.
Behöver ju inte vara något.

Nehe, nu ska jag ta en dusch så jag är lite fräsch när vi ska gå....

Kommentarer
Postat av: Sara

fniss Hörru de har nog bara lite trångt med benutrymme?:) Och det är klart att du får klaga? Du gör ju en heroisk insats som blivande mamma!

2009-03-08 @ 01:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0