Aj...

Hmm, okej.
Igår var jag som sagt hos tandläkaren o drog ut visdomstanden, idag så känns det som om jag fått en rak höger rakt över kinden ju.
Fasiken vad ont det gör, kommer inte ihåg att det gjorde så här ont sist jag drog ut en tandjäkel...

Aja, imorgon så borde det vara bättre iaf.

idag så har vi inte gjort så mycket, vi var ute en sväng o matade fåglarna i parken och så tog vi oss ner på stan för att hämta ut våra sista cash.
Ahh, fan att man ska vara så fattig jämt så här innan barnbidraget osv.
Efter den lilla utflykten så gick vi hem igen och tror ni inte att min foglossning sa ifrån på en gång.
fan det var ju inte så mycket som jag gick tycker jag, men men så kan det vara ibland.

Och så har jag varit duktig idag ju, jag har tvättat klädseln till Willes vagn,  den såg helt förskräcklig ut ju.
Tror inte att jag har tvättat den någon gång sen jag köpte den för ett år sen. Det behövdes om man säger så.

Jaha, någon mer än jag som tittade på melodifestivalen?
Jag blev rätt förvånad över vem som vann men jag är nöjd så länge det inte var Måns........
Jag är redan trött på hans låt  men o andra sidan så låter de flesta låtar likadant från år till år.
Kanske var dags för något nytt o vem kunde ana att Sverige ville ha opera?!?

Så nu får vi se hur det går i stora tävlingen sen, går säkert åt skogen som det alltid gör.

Nehe, om man snart ska ta o lägga sig i sängen o se om man kan få sova lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0