Lilla Kissen då....



Igår så fick mammas katt Miss somna in.. Usch vad hemskt det låter.
det som känns riktigt jobbigt är att hon var min från början, kallade henne alltid för Miss Fis.
Hon var hos veterinären förra veckan för att hon hade en stor knöl under magen, cancer.
Och igår tog min mamma beslutet o låta henne få somna in, kanske det bästa för henne.
De visste ju inte hur mycket det spridit sig osv. Men det är ändå jobbigt, hon har ju funnits med i familjen i flera år nu.
Och nu så tänker vi mycket på mammas andra katt, Miss syster Festis.
Man undrar hur hon tar det här. De har ju alltid varit tillsammans. Men inte nu längre.


Nu vill jag inte tänka på det mer.

Igår var vi hos lillebror och shit vad fint de har det hemma.
De har ju köpt en lägenhet o rustat upp den nu i någon månad och man kan ju lugnt säga att det verkligen har lönat sig..
Så jäkla fint, hela köket var nytt o en massa andra saker.
Tänk om man kunde få ha sådan standard här hemma.
Vill iaf ha ett lite fräschare kök, skulle ju inte skada.
Köket här är ju så gammalt och luckorna är skitfula.
Jaa, jag är nog lite avundsjuk på brorsan men han har ju kämpat för det här så jag är riktigt glad för hans skull..

idag så har jag nästan bara tagit det lugnt, var ju tvungen o ta mig ner till barnmorskan en sväng nu på dan.
Allt såg bara fint ut som vanligt, verkar inte vara något på g än så länge.
Får knipa i typ 2 veckor till sen får de komma när som helst =)

En sak som oroar mig med mig själv är min jäkla hosta som jag har, har ju hostat upp sår i halsen så ibland hostar jag blod. Inte mycket men ändå.

Ahh, idag fick jag papper på att jag får gå o dra ut min tand.. Vad snällt, tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0