Måndag igen.

Nu är det en ny vecka och nedräckningen fortsätter.
Snart så är nog mina små pojkar här, namn o allt är klart nu.
Känns riktigt skönt.

Idag verkar jag dessutom ha haft en riktigt bra dag, det känns inte lika jobbigt som det brukar.
de små lever loppan i magen o min underbara familj finns hela tiden vid min sida.
Kan det bli bättre??

Idag gick vi iaf över till min mormor då hon fyllde år igår.
Hon bjöd på smörgåstårta, fruktsallad o en massa kakor.
Riktigt gott gott, åt så mycket att man nästan sprack.

Wille var helt vild där, sprang runt o ropade på mormor Maj.
Han är ju för söt.
Mormor Maj ska iaf ställa upp nästa måndag o vara barnvakt när vi ska på ultraljud igen, hon är ju så snäll.
Hoppas bara att hon orkar med det, hon har ju lite problem med benen osv.
I värsta fall får nog mamma gå över till henne o hjälpa till, handlar ju bara om nån timme typ.

Åhh, vet inte om jag berättat det här, tror dock inte det.
I förra veckan fick jag ett mail från Triumph, underklädes kedjan.
Jag har vunnit en tävling hos dom som jag var med i.
Så skoj, brukar aldrig vinna något.
Vann ett bh set från dom, nu undrar jag bara om man får välja set helt själv eller om det bara gäller ett speciellt set. Det visar sig, "brevet" ska ju komma på posten den här veckan o då får man ju gå ner till butiken här i stan..
Blev riktigt glad över att jag faktiskt vunnit något jag oxå.
En chans för mig att få känna mig lite kvinnlig, ska ju få nya underkläder.



Nu ska jag nog gå o sätta mig i soffan o mysa lite med sambon o längta till imorgon då vi ska till barnmorskan.



Kommentarer
Postat av: Becca

E väldans nyfiken på namnen... =) men antar att du inte vill avslöja det än eller ?? kramar!

2009-03-16 @ 21:46:54
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0