Men åhhh.

I torsdags fick vi åka upp till förlossningen igen på kvällen för jag fick ännu kraftigare sammandragningar och ont så in åt hellskotta.
Vi kom upp dit o de gjorde CTG o hela kittet. Läkare kom in o pratade med oss o en massa annat.
De ville ha kvar mig på observation över natten o det var ju lungt.
Men under natten så stannade allt bara av, blev lite sur faktiskt.

Så igår fick vi åka hem igen och snacka om att vi var trötta efter en natt där uppe, sängarna är ju så obekväma så det var ett under att man sov något alls.
Men tack o lov för min lilla mamma som ställde upp o tog Wille en natt till så vi fick sova o vila oss ordentligt.

Men idag kommer lillen hem o det behövs, saknar honom som tusan. Min lilla solstråle..

Och så ska vi äntligen hämta vagnen idag o det känns riktigt stort.
Har längtat som tusan efter att få åka o hämta den :)
Och så ska vi handla hem lite mat oxå, börjar sina här hemma nu och jag är såååå trött på o äta korv.
Börjar hata korv lite smått nu, vill ha kyckling o en massa fisk ju.

Och på onsdag så ska min älskade sambo gå o klippa sig, fan vad härligt o få se honom i en fin frisyr igen.
Min gammelmormor kommer bli riktigt glad när hon får se att han har gjort det. Hon har tjatat o tjatat om det..
Hon vill ju att han ska se bra ut när de små kommer.

Nu ska jag nog ta o fixa till mig lite innan alla äventyr börjar idag. Skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0