Soligt




Jaaa, vårväder. Gud vad mysigt.
Och här sitter jag inomhus, varför?!?
Joo, för jag har foglossning. Jag vill inte ut o gå när det är i farten men hade jag sluppit det så hade jag varit ute o lapat i mig lite solsken.

Skickade iaf iväg sambon o Wille till affären för ett litet tag sen så jag får några minuter för mig själv.
Är så seg o så himla gråtig av mig.
Känns som om jag börjar gråta för ingenting just nu, precis som det var i början av graviditeten.
Kanske har o göra med att det är så tungt just nu.
Känner mig som en val, okvinnlig o ful...
Inga kläder passar o gör de det så går de fan sönder stup i kvarten.
Oj, vad jag gnäller då.

Men ibland har man rätt till det oxå känner jag starkt.

Ikväll är det iaf lite skoj på tv, tack för det......


Kommentarer
Postat av: Becca

Går kläderna sönder...de e barta för att det e dåligt kvalite på skiten, inget annat=) GRAVID = VACKERT! Gravid med tvillingar = dubbelt så vackert



Kramar!

2009-03-16 @ 14:08:56
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0