Uppdatering 5/3-09

Ännu en rolig uppdatering.

Tänkte att ni kanske var lite nyfikna på hur det gick hos barnmorskan idag så jag känner mig lite tvungen o skriva några rader.
Fosterljuden på pojkarna lät bara fint, tvilling 1 - 140 och tvilling 2 - 147 så det är ju bara fint.
Mitt fundusmått ligger på 38.... O det är bra jäkla stort, ni som aldrig har varit gravida kan aldrig förstå hur stort det verkligen är.
Inte konstigt att det känns som om hela min kropp håller på o stängas av.
Men min barnmorska bad mig så snällt att iaf försöka klara av o hålla de små där inne iaf i en 3 veckor till o det kan jag väl försöka göra.

På vägen hem genom centrum så stannade vi till på McDonalds för att slösa bort några kronor på milkshake, mums..
Vanlijsmak så klart.. Men nu är det fan slut slösat. Vi måste ju ha råd med basvaror som mjölk o sånt tills den 20:e.

Men satan vad ont jag fick i ryggen idag igen på vägen hem, det suger verkligen.
O så går man till på köpet o snorar o hostar. Jag vill inte vara sjuk, räcker o vara gravid för mig.

Annars idag så har jag inte gjort så mycket, pratat med Milla i telefonen i över en timme eller vad det var o så har jag legat o slöat i soffan.
I sängen vill jag inte ligga o slöa mitt på dagen, för där finns det ingen tv eller data.
jag är lite bortskämd med det just nu men det är ju bara för att jag inte har något o göra just nu. Ska snart ta mig i kragen o måla lite tavla =)
Måste bara få till det i huvudet först....

nehe, nu ska jag o min snoriga näsa sätta oss o dricka te o bara slöa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0