8/5-09

Oj vad stora mina pojkar hunnit bli.. Störst är så klart Wille =)
Aja, igår var vi på bvc och små knattarna har växt på sig riktigt bra.
Oliver väger nu hela 4095 gram och är 51 lång.. Mammas stora kille =)
Min lilla skrutt Theo väger 3250 och är 50 lång... Yey han blir stor, snart så kanske han kommer i fatt brorsan lite..
Man ser faktiskt att han blivit lite större, han är ju lite rundare nu, men lite mer underhudsfett skulle nog inte skada.

I natt så har jag inte sovit så mycket igen, har haft båda pojkarna i sängen i omgångar, önskar att jag kunde få sova lite själv ibland.
Sambon han har sovit som en stock, han vaknade inte ens när jag låg o sparkade honom på smalbenet.. He he, han skulle nog inte ens vakna om man tutade med en huligan tuta i örat på honom..

Snart så kommer min mamma över en sväng, ska bli kul. Har inte träffat henne på bra länge nu, har helt enkelt inte funnits tid.
Vilket känns lite konstigt då vi bor i samma stad..










Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad söta dom är :) Jag sover inte heller speciellt bra om nätterna =/ Man får hoppas att det vänder när man blir gammal :D

2009-05-08 @ 12:04:03
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: monster o syster madde=D

så söta wille trötter e det jobbig o va storebror nu=P kul måste han nog ha en då=D hoppas alla mår bra kram <3

2009-05-08 @ 14:04:03
Postat av: Becca

haha känner igen det där med mannen som sover som en stock o värgar vakna...kräva mycke misshandel innan dom reagerar!! jag sparkade I i ryggen ett antal gånger...och tanken att sparka ner han från sängen dör upp MÅNGA gånger... vill du ha mitt gamla ridspö...drämm till han i ryggen med det så e det garanterat att han vaknar =)

Kommer snart över o hälsar på. Men nu e Leah lite snorig så får bli när hon e frisk...så småttingarna inte blir sjuka. O jävlar va stolt Wille ser ut på bilderna med pojkarna!! han blir en toppen bra storebror!!



Kramar!

2009-05-10 @ 13:58:58
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0