Inte nu igen..

Jaha, idag fick man förklaringen till varför jag o Patrik har bråkat som tusan de sista dagarna. Jag fick min helt underbara *not* kvinnliga vecka idag, eller snarare 4 dagar utav helvete.
Aja, får se det som så att jag iaf fick den =)
Man kanske borde sätta in spiralen snart, ja det borde man.
Men samtidigt så börjar jag bli lite små sugen på en liten till snart.
Va fan, förr fick man typ barn en gång i året. Den ena ploppa ut o då blev man gravid med nästa på typ en gång.
Aja, det som händer det händer. Svårare än så är det inte.

Annars så har det inte hänt så mycket här, vi tar mest hand om varandra och njuter utav vardagen.
Okej, kanske inte de senaste dagarna då, som jag skrev här uppe så har ju jag o Patrik bråkat men jag får nog ta på mig det mesta av ansvaret, har man PMS så har man. Men vi har tagit hand om varandra när jag inte varit på honom som en hök.
Nu diskar han iaf =) Och det var på tiden. Han skulle ha gjort det igår men som vanligt så sköt han upp det så fint.

Igår plockades granen ner o nu kan äntligen ungarna leka fritt här hemma igen. De kryper omkring överallt och så åker de runt i sina gåbilar o lever loppan.. Busungar...

Jag o Wille var över hos min gammelmormor en sväng idag, var ju tvungen o sätta på hennes mobil som hon fått av oss. Jag vill att hon har en så vi lättare får tag på henne o sliper ringa på hemnumret, kostar ju oss en del då vi bara har mobilerna.
Dessutom så blir det ju billigare för henne oxå om hon ringer till oss från hennes mobil. Vi har ju alla comviq kompis *reklam* =P

Nehe, om man ska gå o byta härliga bajsblöjor nu, bara så att man har något o göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0