Lagom

Japp, idag är det sådär lagom skojigt.
Förmiddagen gick åt till att slöa o vara med ungarna, sen var det dags för lunch och för städning.
Är fortfarande inte klar, tar ju sååå lång tid när man måste göra det själv och karln vägrar o hjälpa till.
Mupp..
Blir sådär lagom sur o tvär, jag trodde liksom att man hjälps åt med sådant. Men neeeeej, inte här inte.
Nu ligger han o sover och jag ska snart tvätta golv o titta till ungarna.
Suck......
Deppig blir man av allt oxå, jag får väl hoppas o be på att jag iaf får hjälp med tvätten sen.....
Och att han kanske kan laga maten till bebisarna så jag slipper.....

Kommentarer
Postat av: Madde

kolla på min blogg du är med i en tävling du är nominerad :) grattis

2010-01-24 @ 04:05:32
URL: http://maddesvardagsliv.blogg.se/
Postat av: anna

Dra ur nätverkskabeln till internet :P Säg att han får tillbax den så fort han hjälpt dej att städa! HAHA så gjorde mamma med oss när vi va muppar o bodde hemma =P hehehehe

2010-01-24 @ 08:14:38
URL: http://www.mylittlebo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0