Te time..

Här sitter jag med en kopp härligt varmt te, belönar mig själv lite efter att ha plockat o donat lite idag med =)
Jag är en flitig liten myra.....
Tyvärr så gjorde det även att jag hade hela handen full med fiskekrokar o drag i alla dess former o färger.
Tack lilla Patrik för att du bara slänger ner sådant i en vanlig plastpåse.........
Aja, tur att man hade första hjälpen väskan precis runt hörnet =P
Satt o kollade lite o insåg att det verkar inte säkert att de flesta vi har bjudit in när Patrik fyller kan komma.
Hmm, det blir väl som det blir. Lite tråkigt är det väl om vi kanske bara är en 6 stycken och de enda killarna är Patrik och min tjejkompis kille.
Man får väl göra som så att de som är småsugna på o fira Patrik får väl prata med honom på Facebook. Så får han bestämma.
Imorgon ska Willemannen till mormor och det är ju som det ska vara då =)
Önskar att någon kunde komma o hämta mig i några timmar o hitta på nå skoj =/
Kram på er

Kommentarer
Postat av: milla

har du inget för dig i morgon efter 12 kan vi hitt på någe, jag ringer dig iaf efter jag tränat, ja du hörde rätt, milla ska träna, jag reinger dig sena i morron PUSS

2010-01-24 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0