Kurr o Gäsp!!!

Klockan e 11.41 och jag är riktigt riktigt trött.. Skulle lätt kunna sova i nån timme just nu men jag vet inte vad Patrik skulle tycka om det.
Och så är jag vrål hungrig, men eftersom jag e så slut så orkar jag inte gå o ta något o äta. Jag ligger nog kvar här i soffan med laptopen i knät.
Det som känns lite positivt e ändå att Patrik hämtar Willemannen på dagis idag o sen på eftermiddagen så kanske det blir lite vila iaf.
Igår eftermiddag och idag så har feber härjat hemma hos oss, Oliver och Theo fick feber bara sådär huxflux.
Theos gick ner under natten men Oliver har fortfarande rätt så hög. Blir han inte bättre sen så måste vi till akuten. Men jag hoppas att ipren gör sitt jobb nu då alvedon misslyckades.
Annars så händer det inte så mycket här.
Var och gjorde ultraljud i måndags och det visade sig att vi bara ska ha en liten den här gången. Könet vet vi inte ännu men vi borde få reda på det nästa gång vi går. Är ju liksom bara snart i v.12 =)
Nehe, jag bjuder på en bild och sen drar jag =)

Kommentarer
Postat av: mia

grattis!!!! :D:D:D

2010-06-13 @ 07:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0