Fylla år!

Jaha, igår blev man tydligen äldre men jag känner mig inte som det. Kan vara så att ens barn gör att man aldrig känner sig vuxen =)
Jag är väl fortfarande så pass "ung" att det fortfarande är kul o fylla år.
Lite tråkigt var det bara att så många hörde av sig samma dag o sa att de inte kunde komma, där stod jag med två stora tårtor o massa fikabröd o insåg att det bara var min familj som skulle komma. Snacka om att man fick pula i dom en massa fettig tårta och kakor. Men det hade de inget emot, är juh faktiskt rätt bra på att göra tårta.
Och själva så får vi käka tårta hela dagen här, var till och med öppe vid fyra i morse o käkade en bit tårta bara för att bli av med den, problemet är att det fortfarande finns över hälften kvar, suck.

Som ni kanske redan har listat ut så fick jag lite pengar här o var igår, det var inte mycket men jag hoppas iaf att det räcker till tatueringen, utav min kära far fick jag inte mycket men han försökte fixa till det genom att oxå ha med sig en stor tavla med änglar på. Tror docck inte att han har köpt den utan jag fick den begagnad. Det är jättekul o vara äldsta dottern i den här familjen.

Sambon tyckte oxå det var trevligt igår men det är klart att det blev lite livat mellan varven, det var rätt skönt när folk åkte hem.
Sambons present var nog den finaste av alla, han tände ljus i hela lägenheten o satte på fin musik o sen fick jag en helkroppsmassage. Kostade oss inga pengar och det finns nog inget som slår en massage från den man älskar..

Nu så blir det bilddags o det är några bilder från igår då ungarna lekte med sambons gubbe mask o så en från lördag på hela min outfit.
Lillebror linus som gubbeLillen som gubbemin outfit i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0