Härlig helg...

Jag hade en riktigt härlig helg, förutom baksmällan som jag fick dras med i söndags men vad gör det när jag hade superkul på 30års fest?
I fredags var det juh tjejkväll och vi hade riktigt roligt, spelade sing star och lite buzz.
Självklart så drack vi juh lite oxå, jag blev lite rund om fötterna den kvällen villket var väldigt konstigt då jag knappt drack mycket alls. Tror jag var hemma runt 3 på natten/morgonen beror på hur man ser på det =)

På lördagen vaknade jag runt 9, tror ni jag var lycklig då? Inte alls, jag var juh bakis, barnledig och skulle ut på kvällen igen. Jag ville sova men Milla skulle juh över så det var lika bra o kämpa mig upp..
När milla kom så fickade vi lite oo snackade lite skit osv innan hon fixade mitt hår.. Det blev riktigt toppen underbart ;)
Bilder kommer längre ner i bloggen =D

När jag sedan skulle gå till "festen" på en krog så öste regnet ner, jätte kul. Men snacka om tur jag hade för inte långt ifrån mitt place så kom födelsedagsbarnet i en taxi o hon var snäll nog o plocka upp mig (tack gumman, du räddade mitt hår ;))

Vi hade jätte kul ute hela kvällen, visst det var synd att sambon inte ville följa med men ska jag vara riktigt ärlig så hade det nog inte varit lika kul om han varit med.

Idag så började lillen på dagis igen, riktigt skönt men än så länge så är det inskolning som gäller o då måste man juh vara med typ hela tiden, lite trist med tanke på att jag fyller imorgon o skulle behöva vara hemma o fixa en hel del. Men det får nog sambon göra istället.

Nu ska jag nog sätta mig o spela lite GTA innan "so you think you can dance" börjar.. men först lite bilder....





Utekväll


Kommentarer
Postat av: Sara

Du var såååå fin!

2008-08-12 @ 22:07:17
Postat av: Anonym

du blev så fin i håret:D // din lillsyster madde

2008-08-13 @ 20:48:13
Postat av: milla

Fan gillade make upen vart skit bra ihop! Men du har du inte bild på hela outfiten?? F´låt för idag föresten. Men hanv ar tvungen att stanna!!!

2008-08-13 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0