humör efter väder...

Rubriken verkar stämma in väldigt bra på Sambon iaf, hans humör följer vädret men aldrig verkar det finnas något bra väder för honom.
Det är för varmt = soligt o fint.
Det är för tråkigt o grått = Regn o svalt.
Och allt detta är = surigt o grinigt.
Men men han är som han är o vi andra får helt enkelt stå ut annars så får man väl ringa efter männen med roliga vita rockar ;)

Nej men ärligt talat så är han underbar när han inte lider av något, snart så har vi kanske tur o han börjar lida av tillfällig sinnesförvirring * hoppas* o så går han o är supertrevlig i flera veckor i sträck =P

Så, över till annat oxå som händer i vårat lilla liv här borta och det är...... INTE MYCKET.....
Idag har vi städat, häng in tvätten som blev tvättat igår, var ute en sväng med lillen och så har JAG lagat MAT =)
Och det gick faktiskt bra för jag gjorde den enda rätten som jag faktiskt kan och är duktig på... Chili con Carne =D
He he, vissa blev nog inte förvånade där inte.....

Sitter här o väntar på att man kanske kan få höra något av min mor snart, har för mig att de skulle komma hem idag men har inte hört något än... De kanske kommer i natt eller något. Brunbrända och utvilade, fuskigt...

Nu ska jag sätta mig på balkongen i svalkan och bara njuta innan jag oxå tycker att vädret numera är tråkigt o grått ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja killar har alltid någe o klaga på när det gäller vädret...=)



De du skrev i min blogg, om att du inte e med barn o du e ledsen över de...Lugn det kommer... o då kommer glädjen vara sååå himla stor!!! dåååå kan din man inte klaga på någe, då svävar man på moln =) hehe... eller nja när risk perioden e över ivarjefall =)

de ja ville säga att ta det bara lugnt så händer de nog dig snart!!! du har ju Wille som kan mysa o trösta dig så länge =)



kram kram.

2008-08-03 @ 13:15:56
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0