Idiot!

Jag är en stoooor idiot just nu och jag har bara mig själv o skylla.
Jag har slut på cigaretter, jag blir tokig på mig själv. Varför gick jag inte o köpte det förut?
Nej, jag trodde att jag klarar mig på 3 cigg till imorgon. Snacka om att vara optimist, he he..
Kanske är lika bra o sluta men känner jag mig själv så kommer jag inte o klara det just nu, har inte rätt motivation..

Aja, jag får väl lida..

Idag så har vi inte gjort något vettigt överhuvudtaget, jo vi har städat o plockat som vi alltid gör.
Sambon skulle ha borrat lite oxå så jag fick upp 2 lampor men han kom inte så långt. Man tycker att han borde ha gjort det men både han o jag var väl för slöa för det.

Pratade med min lilla mamma idag oxå, de kom hem kvart över 4 i morse. Planet var "lite" försenat =)
Självklart så var de lite trötta.
Vi ska försöka ta oss över dit imorgon o titta på lite bilder o så får de skryta om deras fina solbränna..

Nu ska jag lägga mig i soffan o tjata lite på sambon om att han ska killa mig på ryggen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0