Rakade...

He he, ja det är en rätt så lustig rubrik =)
Men så här är det, satt i soffan här för ett tag sen o bara myste när min super söta Sambo fick för sig att han skulle raka mina ben. Det var helt underbart men jag vet inte riktigt varför, kanske för att han var så varsam och när han var klar smörjde han in dom med min speciella olja. De är silkeslena nu =)
Jag är riktigt nöjd, o sambon har varit jättemysig idag så man blir riktigt glad juh.

Var hos min lilla mamma idag och det var hur trevligt som helst, vi fick några saker från Grekland och Lillen fick leka med sin älskade morbror. Vi såg inte röken av dom på typ 2 timmar =D
De låg o tittade på film och åt smörgåsrån, vi vuxna satt o fikade o snackade lite skit om både det ena o det andra.
Jag kom på att jag verkligen har saknat min mamma när hon har varit borta, jag o min mamma kan verkligen prata om nästan allt.

Det som är lite tråkigt är dock att även hon verkar vara emot att jag o sambon vill skaffa barn, men hennes motivation är att vi måste få lite kontroll på lillen först. Okej det kan jag förstå men det är klart att det är lite sårande när folk anser att vi inte är redo osv.
Vi försöker iaf fixa allt runt oss så att vi äntligen kan få lite tillökning och så att folk inte ska kunna komma med några motargument.
Hmm, nu kände jag mig elak för att jag skrev så men samtidigt så känner jag mig nedtryckt imellanåt.

Sambon försöker kontrollera sitt humör men jag vet varför han tappar det ibland och visst det är väl inte okej men jag kan samtidigt förstå honom när visa saker är väldigt frustrerande.

Sambon o jag hade iaf ett väldigt givande samtal idag på väg till min mamma och vi har båda fått ur oss en hel del så det känns riktigt bra  =)

Åhhh, en sak till.. Tack lilla fröken för en underbar städ dag, jag är riktigt slut nu o det känns skönt =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hjärtat, jag förstår om folks kommentarer och åsikter gör ont ibland, men det är bättre att få det sagt TILL sig istället för OM sig, eller hur?



Hoppas hur som helst att du inser att det finns många runt er som bryr sig om er!Kram

2008-08-05 @ 00:20:48
Postat av: anna björsson

Huvudsaken är att NI känner att ni är redo. vet att de är jobbigt när folk säger motsatsen spec sin mamma..

Hoppas att ni har de bra! vi måste ses snaaaaaaart!!!!

2008-08-05 @ 09:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0