Tjejkväll..

Japp, ikväll är det tjejkväll hos min sockersöta tjejkompis som fyller 30 =)
Ska bli riktigt skojigt faktiskt, längtar!
Lillen är hos mormor HELA helgen så det känns ännu bättre, får faktiskt vara barnledig tillslut.
Och det beror väl lite på att festen fortsätter imorgon då tjejkompisen ska ha middag o party ute på nattlivets stora scen ;)

Tyvärr så har sambon inte ändrat sig angående att följa med, han vill verkligen inte och jag har slutat tjata. Han gör som han vill.
Annars så händer det inte så mycket här borta i vår lilla trea.
Träffade min far igår på stan o han bjöd på fika o det var nog första gången han gjort det så jag blev chockad. Började lite smått o fundera på om det hänt något eller om han kanske har vunnit på lotto..
Min far har aldrig varit speciellt intresserad av att lära känna mig på ett far o dotter sätt men det kanske börjar ändras nu *hoppas*

Tänkte plicka in lite bilder här så ni får se lite skoj, första bilden är när jag skulle till min kusin på fest (kommer inte ihåg om jag lagt in den redan) och den andra är från idag, dvs nu. Så ser nu hur jag ska se ut på tjejkvällen. Kommer nog nya bilder imorgon eller på söndag från "utefesten"...

Till kusin party
Här skulle man till kusins 30års fest

tjejkvällens outfit
Tjejkvällen hos födelsedagsbarnet 080808 =)

Sambon lekte apa med kameran

Hmm, jaaa sambon lekte apa med kameran =) Fick mig ett gott skratt...

Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

O LA LA!!!! NICE!!! Din kille borde nog ångra sig o följa med imorgon...han borde se upp för det lär va killar omkring dig imorgon ;)

=P

Hoppas du får det skoj!

2008-08-08 @ 21:19:36
URL: http://underthestar.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är ALLTID vacker, både inuti och utanpå!Tack för att du finns där, du är VÄRLDSBÄST!

2008-08-10 @ 02:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0