Tuggande....

Vad rubriken handlar om tänker jag ta lite längre ner.

Tänkte berätta lite vad som har hänt här på senaste tiden, vet inte om jag berättat att vår lilla Bumbi blir kastrerad imorgon. Skönt för och kanske lite mindre skönt för honom, he he.
Han har blivit helt tokig, eller iaf mellan varven. Han går o gapar och skriker och häromdagen så bajsade han på vardagsrums golvet *äckligt*
Han ska vara på djurkliniken mellan åtta och halv nio imorgon bitti, ingen sovmorgon här inte.

Igår gjorde vi inget speciellt, vi var på stan en sväng och fixade lite och så ville sambon ha något gott från systemet. Blev inte bara nå gott, det blev oxå dyrt för vår väldigt tunna plånbok. Men men, lite får man väl offra sig.
Sambon passade oxå på att köpa en lite försenad födelsedagspresent till mig när vi ändå knatade runt där på stan.. Riktigt gulligt, fick ett jättefint silverhalsband med en liten "boll" på.. Älskar det redan.

I natt fick jag iaf sova hela natten, de senaste nätterna har jag vaknat vid 4-5 och varit kissnödig men i natt slapp jag det, tack o lov.
När jag väl rullade ur sängen i morse så var jag dock jätte kissis =/
Först gjorde jag ett stopp på toan och sen hoppade jag in till lillen och han var redan vaken och hälsade så glatt på mig, men sedan kom meningen "jag bajs". Lite mindre glatt, var bara o byta blöja på en gång.

Satt sedan och gjorde typ inget alls, jätte tråkigt men sen så hörde lilla Milla av sig och vi pratade en stund innan vi kom fram till att vi kunde åka dit på en fika o så. Som vanligt följde inte sambon med för det är juh så mycket roligare och viktigare att sitta hemma o glo på film. Tråkmåns...

Men jag o lillen åkte dit iaf och tog det lite lugnt.. Tittade på deras fiskar o lillen fick busa av sig lite.
Kanske inte är så konstigt att han somnade i vagnen på vägen hem =)
Den lilla sötnosen.

När vi sitter på bussen på väg hem hoppar det på 6 stycken små fjortisar och alla sitter o tuggar tuggummi som häster på speed. Sånt driver mig till vansinne, speciellt om de sitter precis bakom mig.
Undrar mån
ga gånger om de aldrig lärt sig att tugga med stängd mun.
Nu kanske ni förstår rubriken..
Men iaf, jag vet inte heller varför jag går upp i varv  så mycket över sådant.. Överkänslig kanske.. Jag vet inte.. Min mamma uppfostrade mig iaf till att tugga med stängd mun...

Nu sitter jag här o väntar på att bli utfodrad, sambon försöker laga mat samtidigt som han tittar på film. Knasboll..
Men snart är filmen slut o då läggs all uppmärksamhet på maten, tack o lov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0