Vad göra?

Jag är såååå trött.. är trött näst intill hela tiden.
Jag vill juh umgås med mina vänner o så men det är som kroppen bara har lagt av.
Man kanske borde ta det lite lugnt o ladda batterierna lite men hur gör man det när man har en liten kille på 2½ hemma?
Jo man gör som jag gjorde igår, man somnar ifrån maten i 1½ timme och när man vaknat så inser man att lillen fortfarande leker med makaronerna.... Usch vilken dålig mamma jag är ibland, kunde inte rå för det. Ögonen kändes som bly eller cement. Kanske är dags o lägga sig tidigare på kvällarna nu =)

Igår blev vår lilla kisse kastrerad och det var nog inte så trevligt för honom. Det var inte så trevligt för vår plånbok heller då de upptäckte att han har en infektion i ögonen = dyrt.
Men så länge han är frisk så gör det inget att det kostar.



Kommentarer
Postat av: Anna

jo ibland känner man sej hemsk! Eftersom ja jobbar till hlv fyra varje dag så e ja jäkla trött när ja kommer hem! Och ibaldb vill ja bara lägga mej o dö! ibland har även ja sluymrat till men vaknat ganska snabbt.. inget att skämmas för :) alla kan vara trötta.. ha de fint!

2008-08-26 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0