Halloj

Nu är jag här igen en liten sväng så här på kvällskvisten.
Är nästan sämre än Becca på att skriva i min blogg ju  ... He he
Aja, vad har hänt här då?
I måndags var jag på akuten, var gallan som spökade igen tror jag, grät som en liten bebis.
Gjorde så jävla ont. tog ett bra tag innan jag fick sprutan instucken i skinkan men när jag väl fått den så blev det snabbt mycket bättre. men det var ju klart at tjag skulle ha dropp o näst intill ligga fastbunden vid den där jäkla sängen. Fick inte äta, dricka eller röka.. Sådär måttligt kul i sex timmar..
Låg där o glodde upp taket o helt plötsligt kom en sköterska o hämtade mig bara sådär, rullade iväg mig på sängen. Då var det dags för ultraljud, det konstiga var att läkaren där såg inget o tyckte allt såg bra ut. Jaha, varför hade jag då så ont?? Det vete tusan.
Blev iaf rullad tillbaka till akuten o låg där ett tag till, började ringa på klockan stup i kvarten för att hela tiden kolla om de glömt bort mig. Till slut kom läkaren och sa att jag fick gå hem efter att han gjort en liten snabb undersökning, en väldigt nasty undersökning... BLÄÄÄÄ.....

O eftersom jag satt hela dagen på akuten så gjorde det så att vi missade tiden på BVC, toppen..

Men vi fick snabbt en ny tid och så nu i onsdags så gick jag o Patrik dit med de små.. Wille var så klart på dagis o lekte järnet..

Oliver väger nu 7620g och är 65lång.
Theo väger hela 7850g och även han 65lång.
Så min lilla Theo har nu växt om Oliver. kan vara därför han börjar få en stor fläskkorv i nacken..

Efter BVC besöket traska vi in på ICA Maxi, där hittar vi alltid lite smått o gott. Tur att vi inte bor så nära för då skulle jag vara pank.
Hittade iaf ett par gympaskor till Wille, hans andra hade gått sönder på dagis och så hittade vi vintermössor till Oliver o Theo. Jättesöta..

Sen var klockan så mycket att det bara var o traska vidare till dagis för o hämta Wille o vänta in Tanja med barn. Vi skulle göra sällis till Öppna förskolan som äntligen öppnat efter semestern. Tyvärr så öppnade himlen sig på vägen dit så vi blev så klart genomsura. Patrik o Wille fick så klart smita in hemma först för o byta om o hämta paraplyn.
hade riktigt trevligt där faktiskt, man kom snabbt ihåg hur kul det var o gå dit med Wille när han var liten bebis..

idag har vi nästan inte gjort något viktigt alls, var o hälsade på min mamma på hennes jobb typ bara o sen har Wille varit på dagis. En sån där lagom dag...

nehe, ska man kolla om man har nå bilder som ni inte sett än?









Aja, blev några iaf...

Kommentarer
Postat av: anna björsson

Jag är inte heller så duktig på att uppdatera min blogg :p men ja jobbar på de.. hehe..

Hoppas ni har de bra. Fina bilder :) Kramar

2009-09-07 @ 18:31:47
URL: http://mylittlebo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0