Fyyyyy...

Jag har blivit en riktigt dålig bloggare.
Men om sanningen ska fram så har jag inte haft något direkt lust o skriva något på senaste tiden. Och då tycker jag att man ska låta bli så det inte bara står en massa trams... Men det gör det nog ändå men ni fattar nog vad jag menar =)
Här har iaf inte mycket hänt på senaste tiden. Dagarna rullar på som de ska och det är ju skönt men ett stort minus är att våra föräldradagar är slut nu så det är bara o söka soc nu. Och hur kul är det på en skala?!?!
Klart att man önskar att man hade ett jobb men man kan nog inte få allt man vill ha.
Påsken har rullat/rullar förbi i lite sakta fart men nu så är den snart avklarad =)
I fredags var vi hos min mamma och käkade lite gott o passade på o fira hennes karl som fyllde år. Willemannen hade varit så duktig o valt ut 2 presenter alldeles själv. Och det var ju klart att plastmorfar gillade sina presenter.
Ungarna var helt slut efter den dagen o somnade så snällt på kvällen.
Igår så kom Patriks mamma över och hon åkte hem idag, det var riktigt tråkigt när hon åkte hem.
Är så skönt när hon kommer hit, man får lite avlastning och hon älskar o leka med barnen.
Man märker att hon har saknat sina barnbarn varje gång hon kommer.
Tvillingarna fick lite kläder av henne och Wille fick så klart ett påskägg (han har nu fått 5 stycken)..
Jag har ju fått en väldigt härlig svärmor.
Jag hoppas att hon kan komma hit snart igen och stanna i några dagar. Jag vet att ungarna skulle älska det och det skulle verkligen jag o Patrik göra med =)
Nu till något helt annat, som många kanske vet så har vi fått in en massa fukt i ungarnas båda rum och nu har vi sett en biverkning av det. Willemannen har mögel i sitt rum.. Tack o lov så är det inte svartmögel men vem vet vad som finns under tapeten.. Så på tisdag blir det o ringa fastighetsskötaren o se hur lång tid det tar innan dom fixar det här nu. Barnen kan ju bli sjuka av det, kan ju kanske till och med vara därför som Theo är rosslig i halsen typ konstant...
Jävla skit ibland....
Nej nu ska jag sätta mig o spela lite på datorn innan sängen kallar på mig =)
Kram på er alla så höres vi snart igen...

Kommentarer
Postat av: mia

hade inte din kille jobb då?

2010-04-09 @ 15:38:57
Postat av: Carola

Svar till Mia: Jo han har fått jobb men inte börjar jobba ännu. Förhoppningsvis så börjar han snart så att soc sökandet inte blir så långvarigt =)

2010-04-11 @ 17:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0