Måndag

Vad ska jag skriva?
Idag ahr målarna iaf varit här o haft sig typ hela dagen, de har fixat i vårat sovrum och så har de målat en massa garderober här.
Imorgon kommer de tillbaka och ska sätta upp tapeterna =) Kommer bli sååå fint när allt är klart.

Idag skulle jag ha åkt till Fia och hon skulle klippa o färga mitt hår. Men så blev det inte, min lilla Patrik e ju sjuk.
Han har väl åkt på min magsjuka som jag hade här förut.
Men han verkar må mycket bättre nu ikväll så på onsdag ska jag o Fia göra ett nytt försök =)
Kommer bli såå skönt att få håret fixat, har ju inte gjort det på typ ett år tror jag =) Dessutom så blir det nog en hel del tjejsnack =D

Nu kommer den tråkiga delen i dagens inlägg.
Patriks Mormor gick bort nu ikväll. Han fick nyss ett telefon samtal från sin mamma med den dåliga nyheten.
Både jag och Patrik har gråtit och det är en jättestor förlust.
Inger kommer vara väldigt saknad och för alltid högt älskad.
Patrik kommer nog ha det väldigt tufft framöver, men en sak värmer hans hjärta iaf och det är att Mormor hann träffa tvillingarna..
Livet kommer nog dock aldrig bli detsamma, kommer kännas väldigt konstigt.
Många tankar just nu, tänker mycket på Morfar Åke.
Han har förlorat sin livskamrat och jag kan inte ens tänka mig hur man mår efter något sådant.
Tänker även på svärmor med familj, Svärmor har förlorat sin älskade mamma och patriks syskon sin mormor.
Älskade Inger, du lämnar oss med stor sorg. Tack för att jag fick ha dig i mitt liv även om det var för en kort tid. Jag kommer sakna dig och jag kommer alltid ha dig i mitt hjärta.

Ta hand om varandra och skänk en slant till cancerforskningen, en dag så kan den forskningen kanske rädda just ditt liv...

Carola

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin inlägg saknar henne som fan all så :( Ha det bra kram

2010-03-02 @ 09:30:09
URL: http://maddevardagsliv.blogg.se/
Postat av: anna

Beklagar :(

2010-03-03 @ 22:16:17
URL: http://mylittlebo.bloggplatsen.se
Postat av: syster madde

beklagar sorgen :( ta hand om er<3

2010-03-05 @ 00:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0