Ahhhhh....

Okej, jag erkänner. Jag har blivit förslappad när det gäller o sitta vid datorn. Orkar inte göra det så ofta just nu.
Och nu så är det juh snart jul oxå =) Älskar o pyssla hemma o ha mig just nu, men jag orkar inte ens göra det så mycket, eller snarare så tillåter inte min kropp det. Jag kan hålla igång ett litet tag men sen tar det bara stopp.
Väldigt jobbigt då jag vill göra saker hela tiden men kroppen inte hänger med.

Idag så gjorde min sambo iaf den godaste cheesecake jag ätit, en jul variant med glögg o pepparkakor *mums*
Har typ hälften kvar till imorgon så det blir o svulla då med, var tänkt att Milla kanske skulle komma över oxå men hon skulle tydligen jobba =(
Får bli en annan gång.

Med lillen så är det bara fint med honom oxå, han har precis repat sig från en jobbig hosta. Tyvärr så hann han smitta mig innan så jag går runt o hostar som en gris.

Annars så händer det inte allt för mycket, ser fram emot att min mormor ska flytta till stan den 20:de och så längtar jag till julafton så klart med en massa god mat o få ge julklappar till lillen. Oss vuxna skiter vi i...  =D

Nehe, nu ska jag sätta mig med mig glögg igen o bara mysa av kvällen o kanske kika ut genom fönstret o titta på alla ljusstakar o ljusslingor där ute.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0