Män eller konflikt rädda harar?

Som rubriken anger så sitter jag o funderar lite över just det.
jag kan inte prata om det här med min så kallade "man" för där får man inget vettigt svar. Dessutom, om jag säger något till honom så säger han att jag bara predikar och inte kan diskutera.
Är det bara hans sätt att få mig att hålla tyst? Eller finns det en liten sanning där?!?
NEJ! jag predikar inte, visst jag kan säga vad jag vill att han ska göra men han får väldigt gärna säga imot men istället för att göra det så säger han alltid samma gamla mening.
Är lite trött på det.
Kan det vara så att han är konflikträdd?
jag vet inte, och jag vet inte ens om jag vill veta.


Kommentarer
Postat av: Becca =)

Killar e bara så...de e tydligen deras "natur" verkar det som... jag har kommit fram till att om man vill prata om någe så måste man säga det på deras sätt... dom verkar ju ha någe konstigt språk... kort o gott... killar e som dom e... inte mänskliga haha...



Kram på dig o lycka till med killen =P

2008-07-29 @ 21:49:22
URL: http://underthestar.blogg.se/
Postat av: Becca

Uppdatering tack.... haha

2008-07-30 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0