Fan fan....

Hej där ute i värmen. Här sitter man framför datorn och undrar hur man kunde vara så korkad att man gick ut idag. Man skulle ha stannat inne o vårdat min stackars rygg, men neeeee. Vi travade iväg bort till djurgården för att spela lite fotboll och gå en promenad. Det var jätte mysigt men jag skulle ha skyddat ryggen mycket mycket mer.

Efter vår promenad gick vi o handlade det som vi missade under storhandlingen igår och då fick man sms från den sötaste tjejen man kan tänka sig så jag o lillen gick över dit för att följa med henne o en av hennes hundar ut på en sväng. Det som var ännu roligare var att hennes son följde med och busade runt med mitt lilla monster.
Det var riktigt roligt o se. Man kanske skulle låta de två umgås lite mer =)

Resten av dagen har jag spenderat inne och varit på lite halvdåligt humör samtidigt som jag har placerat ryggen framför golvfläkten.
Imorgon ska jag fan ta lillens solskydd med solskyddsfaktor 50. Ska juh ner till centrum för sambon ska äntligen klippa sig.
Jag har däremot köpt blonderingsblekning eller vad nu man ska kalla det, tänkte kleta i det på tisdag o se om man kan få tillbaka sin riktiga hårfärg. Saknar den juh, och så hoppas jag att mina nya glasögon kommer snart.

Nehe, tänkte ge er nöjet av o se hur min rygg ser ut idag =(


Kommentarer
Postat av: anna

själv är ja sol brun :) solskydd kanske? haha! ont borde de göra.. hehe..

2008-06-01 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0