Hejje =)

Jag har ont i ryggen, har utslag överallt och huvudvärk men ändå så känner jag mig så lugn och så lycklig.
Allt rullar på som det ska göra, vissa bakslag har juh alla och även vi i vår lilla familj här borta men det är lugnt. Vi överlever det. Har vi problem eller om det är något som vi stör oss på så pratar vi om det, så som man kanske ska göra i ett förhållande.
Min sambo är den bästa för mig och det märker jag bara mer och mer för varje dag som går. han hjälper mig med saker och jag hjälper honom och tillsammans så tar vi hand om min son.

Idag så var det mormor som hämtade lillen på dagis och han blev så lycklig, jag o sambon hade lite o fixa så vi fick be om hjälp med hämtning och min mamma ställde så glatt upp även fast hon just nu håller på och packar för fullt hemma. de ska flytta på lördag men lillen tyckte det var kul att få hjälpa till. När jag o sambon kom dit för att hämta honom vid fem så ville han inte följa med hem på en gång så vi satte oss o tog en fika. Han var så nöjd när han satt där med sin glass och fick all uppmärksamhet av mormor och när vi sedan skulle gå så var det inga problem som det brukar vara. Han brukar bli jätteledsen när vi går men inte idag och det var mycket för att han var hungrig och trött så när vi kom hem var det bara o fixa lite mat och sen var det dags för efterrätt=glass =)
Tyckte lite synd om lillen, han höll på att somna med glassen i handen så det var lika bra o gå och lägga honom.
Och när vi läste saga ville han att Bumbi skulle ligga brevid honom och detvar klart att lilla kissen ville det.

Jag o sambon har bara slöat nu på kvällen, sambon har pluggat lite teori och jag har softat i soffan.
Men nu ska vi lägga oss i sängen o mysa lite, ska se om han kan massera mig lite, har juh så ont i min stackars rygg. Känner mig så gammal ibland.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag skaffat en egen blogg..igen-.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0