Trögt.

Jaaa, den här helgen har varit väldigt trög när det gäller att uppdatera min blogg. Så därför har det dröjt tills nu. Vet inte riktigt vad jag har gjort i helgen. Den har bara försvunnit i all sin hast. Men eftersom man går arbetslös så känns det som om man har helg hela tiden.

Va iaf o tittade på de lyckliga ungdomar som tog studenten i fredags, självklart så följde alla i vår lilla familj med. Var riktigt trevligt, träffade faktiskt min mamma och hennes karl och självklart lillebror där oxå. Stod och tittade tillsammans ett tag.

Men usch vad varmt det har varit de senaste dagarna, visst jag älskar sommaren men när man har typ 30 grader inne och likadant ute så är man rätt så slut efter ett par dagar. Vi sitter framför golvfläkten så fort vi är hemma, till och med katterna gör oss sällskap =)

Imorgon så ska lillebror ha skolavslutning och självklart så måste man pallra sig dit, visst det blir säkert trevligt men det är juh samma sak varje år känns det som. Var nästan roligare när han gick på dagis för då hade de olika pjäser och sånt.

Nu till helgen flyttar min mamma och resten där borta till en super fin etage lägenhet borta på söder, lyxigt. Sambon åker väl på att hjälpa till o flytta medans en annan antagligen kommer få sitta barnvakt. Men det är lugnt, är juh inte så förtjust i att släpa en massa flyttkartonger fast jag har flyttat så mycket som jag har gjort.

Känner att nu är det snart dags för en svalkande dusch och ett stopp ut på balkongen =)

Kommentarer
Postat av: anna

hehe klaga inte :P själv e man på jobbet 9 timmar om dagen. där är de mellan 38 och 46 grader! varje dag!!! luften står still..

hoppas ni har de bra kramar

2008-06-10 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0