Lääänge sen....

Evigheter sen man var inne här och skrev, eller det känns som det iaf.
Känner mig inte lika trött längre men har dock legat sjuk i ungefär en vecka nu.
Det blir bättre för att sen bli lite sämre igen men förhoppningsvis så går det över snart.
Sambon håller på att bli tokig på att bli tvungen att göra allt här hemma hela tiden och det förstår jag, jag vill juh gärna hjälpa till men orkar inte helt enkelt.
Den här veckan var han tvungen att lämna o hämta lillen på dagis för jag har mått så pass dåligt, men det var nog rätt så bra för det har gjort att de kommer överens lite bättre. Så man kan säga att även fast jag varit sjuk så har det varit en helt okej vecka.
Ser dock fram emot nästa vecka på fredag då man får in lite pengar, vill ha hem lite godare mat faktiskt.
Sambon gör det bästa han kan med det vi har men nu börjar förrådet ta slut.

Idag har jag varit såååå sur på honom, jag o lillen har legat o slöat hela dagen då ingen av oss mår speciellt bra och så blev jag JÄTTEsugen på choklad. Men inte gick han o köpte det. SUR...

Det slutade med att jag hotade honom med att han antingen prisade sin lyckliga stjärna om att vi hade allt till chokladbollar hemma annars så åkte han ut. Tur för honom så hade vi allt så han fick snällt ställa sig o göra härligt fettiga chokladbollar.. Hmm, jaaa jag kan vara en riktig ragata ibland. Men jag tror nog sambon överlever vissa dagar av bitchighet.....

Nehe, nu ska jag gå o lägga mig i min soffa igen o sparka lite på sambon medan han spelar. Så att jag kanske får ta över någongång....

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars, stackars honom, du ska vara snäll mot honom ju!!!



Å så får du allt se till att må bättre typ.. NU! nnars tänker jag aldrig bjuda dig på fläskfilé!;P

2008-09-13 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0