2/4-09 Del2

Tittar in o skriver några rader innan jag ska slå ner huvudet i kudden o hoppas på några timmars sömn.

Va iaf hos barnmorskan idag o allt såg bara bra ut, proverna var fina som vanligt o jag växer på, sf måttet är "bara" på 43 så de har ju blivit större.
Och ettan har helt klart fixerat sig o ligger lååångt ner.
Så nu får de komma.

Och jag har gått upp nästan 3 kilo på en vecka, det mesta är dock vatten.
Har ju samlat på mig så mycket vatten att jag inte ens får på mig sambons förlovningsring..
Berättade oxå för bm att jag inte kunde sova på nätterna o hon skulle ringa till förlossningen o prata lite med dom.
Och precis när vi kom hem så ringde hon upp mig o sa att det bara var för Sambon o ta sig upp dit o hämta en "godispåse" med sömntabletter o smärtstillande eftersom jag har så ont i bäckenet.
I sådana stunder så älskar man verkligen sin barnmorska.

Så nu snart ska jag ta lite pills o hoppas att jag får sova en hel natt.
Och nu behövs verkligen lite smärtstillande för duktiga jag missade ett trappsteg när vi skulle ut idag så det kändes som om hela jag skulle spricka där nere.
Sambon blev lite rädd, han trodde att jag skulle ramla rakt ner men det var ingen fara.
Det enda som blev riktigt lidande var min lilla pussy om man säger så.
Känns som om hela den är ett enda stort blåmärke..

Neee, nu får det fan vara nog...
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0