Bludder bludder blä..

Jag har en sån dag då jag varken vill vara mamma eller trevlig o söt sambo..
Jag vill rymma, dumpa alla ungar med Patrik o dra ett tag..
Kan ha något o göra med att jag var tvungen o ta en massa medicin i natt, blir så off dagen efter.
Känns nästan som om man har druckit eller nåt.

Så idag blir nog inte detta inlägg så långt, tror jag.

Just nu håller iaf Patrik på o packar lite skit som varit inbakade i hans klädkammare, duktig ponke...
Jag sitter vid datan en sväng o ungarna sysselsätter sig själva. Rätt skönt faktiskt.

Imorgon så ska vi till bvc, ska bli kul o se hur mycket de små skitarna har växt. Borde väga över 7 kilo nu tycker jag.

Nehe nu ska jag bara lalla runt här hemma ett tag o hoppas på att något kul händer o räddar mig från min totalt mammiga vardag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0