Helt oooootroligt...

idag har nog varit den tråkigaste dagen den här veckan.. Jag skulle ha följt med Lillebror när han skulle ta sprutan i skolan idag men han ville inte ha med mig, han börjar väl bli stor =) Hmm, stor är nog fel ord, eller?!? Han fyller ju ändå 10 nästa ord.. Aja.. Här ser ni mina funderingar efter en hel dag utav bara en massa trååååk...
Jaa, jag komemr nog gnälla om det här i evigheter, jag hatar dessa tråkiga dagar. De driver mig till vansinne.... Jag vill så gärna ha ett jobb så jag har något o göra hela dagarna. Och det stora plusset är att man då tjänar PENGAR =D

Tror att jag har haft så tråkigt idag bara för att man har haft folk över nästan varje dag den här veckan, man blev van rätt så snabbt...
Men imorgon ska jag o The Twins ut o gå en sväng med en gammal klasskompis, hmm men gammal är hon ju inte.. Hon är precis lika ung som jag =D

O på lördag bär det av till Sanna, Barnen o hennes karl ( min lilla kusin) =D
Det blir skoj.. Kul o träffa likasinnade människor och kunna sitta o gnälla på sina karlar =)

Och tror ni att mina barn sover just nu?? Nix, de gilla ro gnälla i sina sängar fast de är så trötta att de nästan spyr.. Suck..... Wille han flyger omkring som en gris med vingar o tycker det är jättekul o störa pappa som spelar tv-spel.. Det tycker faktiskt jag med är rätt kul.....

Hmm, om man kanske ska hänga upp tvätten som ligger i maskinen.. Orkar man det?? Neee, men man måste! Det är en viss skillnad....

Nog med pladder o mera tvätt var det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0