KALL!!!!!!

Fy fan vad jag fryser hela tiden, och det är inte ens så kallt ute längre...
Och så har jag så ont i mina knän, jag är 27 år och får ont i lederna när det är kallt och grått ute.. Låter ju inte som om jag kommer få det så lätt på äldre dar om man säger så.....


Idag har vi iaf varit hemma hos min kusin Robin, hans tjej Sanna och deras 2 barn. Var riktigt riktigt trevligt, till och med Patrik tyckte det och det var ju rätt ovanligt då hans ångest brukar ställa till det.
Deras äldsta pojke och Wille lekte så himla bra ihop, Wille blev lite deppig när vi skulle gå hem och jag förstår honom men tvillingarna var så himla trötta så vi tyckte det var dags o gå...
Men en annan dag så får de komma hem till oss istället och se hur vi bor o så får ungarna röja ännu en gång =)

Imorgon ska jag följa med Sanna och hennes syster på äventyr.. Ska bli riktigt skoj, Patrik ska passa barnen då =)
Börjar få lite mer egentid nu och det känns riktigt skönt, dessutom så börjar man träffa folk som även  de har barn o vet hur det e med saker o ting ibland..
Visst, jag älskar mina vänner som INTE har barn men inte förrän de skaffar egna så kommer de inte veta hur det e o vara 3barnsförälder. Hmm, just 3 barn kanske de aldrig kommer veta men 1 iaf =D

Nehe om jag ska ta hand om en grinig liten Oliver som idag fått sin första tand.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0