Äntligen

Idag kom amningskudden hit och vi är verkligen super nöjda.
Stor o bra så den borde passa oss o våra små tvillingpojkar när de än behagar o komma..





Ha ha. såklart så är det lite Barbapappa mönster på den..
Har fått helt dille på det nu juh.
Var på åhlens häromdagen och man blir juh helt salig när man går där bland alla Barbapappa kläder till bebisar, man vill juh verkligen ha allt.
Såg iaf några fina pyjamasar som jag vill ha till pojkarna sen.
Det får nog bli ett senare projekt. Måste juh fixa hem lite andra saker som är viktigare just nu.
O snart så ska vi hämta hem vagnen. Känns riktigt läskigt juh.
Man märker hur pass nära det är nu.
Ska man räkna tills det datumet då de egentligen ska komma så är det bara 10 veckor kvar men barnmorskan tror juh som sagt att det bara är 5-6 veckor kvar tills de kommer. Oj oj....

Idag så var vi nere på stan en snabb sväng, behövde verkligen komma ut en sväng..
Visst det får jag ofta sota för när jag väl kommer hem men ändå.

Imorgon så ska vi till barnmorskan på kontroll och nu är det sista gången som vi går varannan vecka för nu ska det bli en gång i veckan istället. Bara en massa spring fram o tillbaka hela tiden.

Är iaf ett tag kvar till nästa ultraljud, ska juh dit den 2/3.
Ska bli kul o se hur mycket större de blivit då.
Hur stor jag har blivit kan man juh faktiskt strunta i tycker jag, viktigast är juh de små i magen ändå...

Nehe, nu ska jag försöka kasta upp sambon ur sängen så det blir något gjorrt här hemma idag oxå.

Kram o hej....

Kommentarer
Postat av: Becca

Va kul med 2 små pojkar! Har lite kläder bla killkläder om du är intresserad...kan ta med dom nån dag när jag e ute på promenad...



Kramar

2009-02-17 @ 17:29:33
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0