Såå stolt..

Igår var vi iväg på föräldragruppen och jag var så stolt över min sambo.
Han klarade av det galant, han har juh lite problem med panikångest o folkgrupper osv men det gick hur fint som helst igår.
Så jag antar att hans medicin faktiskt fungerar och det är vi verkligen glada för.
Äntligen så kan vi göra lite mer saker tillsammans som en helt normal familj *lycklig*
Sambon säger oxå att han känner sig lugnare och jag tror honom.

Var faktiskt riktigt trevligt på föräldragruppen igår. Visst jag har ju gått på en sån förut då jag väntade lillen men det är juh lite annorlunda eftersom det inte är samma barnmorska som håller i det.
dessutom så är det ju bra för sambon som får en massa bra info om förlossningen osv.
Verkar va rätt trevliga mammor/pappor där oxå. Men bara ett par som ligger i samma åldersklass som vi. 
Den äldsta är strax över 40 och vi har inte så mycket gemensamt förutom att vi väntar barn då.
Men hon väntar faktiskt inte barn längre, för de fick en liten flicka i tisdags tror jag att det var. Ungefär en åtta veckor för tidigt....
Vem vet, det kanske vi oxå får.
Hoppas inte....

Idag har vi inte gjort något speciellt, vi har hjälpt till o fixa lite här hemma.
Jag har gjort det jag klarar av o det jag får göra.
Klart att jag saknar vissa saker, som att plocka o ha mig med både det ena o det andra.
Men en dag så är "lilla" magen borta o då kan jag nog göra lite mer här hemma men då är det ju en fråga om tid istället..

Sambon o Lillen var o handlade en sväng oxå så jag slapp så ikväll blir det hemmagjorda hamburgare till middag och till Let´s dance blir det en massa chips o dip. Mums....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0