Lillen....

Idag fyller min lilla kille hela 3år. Usch vad snabbt tiden har gått.
Känns bara som igår som han var en liten bebis som man bara ville gosa med..
Nu har man helt plötsligt en stor kille som sitter på pottan, spelar tv-spel, pratar för fullt och som tycker det är äckligt med pussar (ibland).
O snart så ska han juh bli storebror till två små bebisar =)
Min lilla kille har blivit en stor kille juh.
Just nu sitter han i sitt rum o spelar Nalle Puh och pratar lite för sig själv..
O snart ska han få hjälpa till med sin tårta som vi ska ha nu i eftermiddag när det kommer gäster.
Ska bli kul för honom, tyvärr så förstår han inte riktigt varför tomten inte kommer med paketen =)
Han tror att bara tomten kan komma med paket, sötnöten!
Och han är helt övertygad om att han bara kommer få bilar, hmmm illa då att vi har sagt till folk att det han behöver mest är kläder. Men jag vet att några köpt leksaker oxå. Tack o lov..

Nehe, nu ska jag fortsätta o plocka här hemma o så ska jag kolla så att liten inte kissat i kalsongerna ( en olycka händer så lätt )
Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: milla

Skulle ha kommit o överaskat honom med massa paket i klädd i tomte kläder om jag inte hade jobbat!! :( Jaja får ta igen det an annan gång, kanske skippar tomtedräkten då....

2009-01-10 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0