Knäppa jag..

Här sitter jag framfrö datorn fast småttingarna sover. Patrik har oxå lagt sig ett ag men jag har inte riktigt ro i kroppen just nu, ska nog lägga mig i Willes säng sen när han kommer hem från dagis o titta lite film.
Vi gjorde ju det igår o det slutade med att jag själv tittade på turtles medans Wille sov så skönt.
Han låg faktiskt o höll i  mig när han sov, saknat mamma kanske =)

Hmm, känner mig faktiskt lite konstig idag. Vet inte riktigt vad det är, kanske håller på o bli sjuk?!?

O så en sak som jag tycker är lite skumt o det är att jag fortfarande känner av där de satte EDA under förlossningen. Ska det verkligen vara så?
Hoppas verkligen att inget är fel, får ju ont där ibland o känner obehag.
Men det är inte riktigt så att det stör mig i vardagen.

En riktigt underbar sak är att jag kommer i mina byxor igen..
Yes, det betyder ju at tman har gått ner en del i vikt.
"Påsen" på magen är fortfarande kvar men den har helt klart krympt en hel del o det är ju positivt. Men resten ska fan bort det oxå.
Får ta mig i kragen o gå ut o gå lite oftare, se till o få lite fart i benen.
Funkade ju när jag fått Wille, gick ner allt med hjälp av bara promenader...

Nehe, om man ska försöka o få lite gott i magen. En macka kanske?
Ehh vi får se vad det blir..

ha det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säkert inget farligt :) Många känner av de i flera år och länge tyvärr.. Fina bilder!! Super söta kidz

2009-06-10 @ 23:44:16
Postat av: Julia

Åh vilka bedårande små pojkar ni har :)



Jag har inte hunnit läsa så mycket än, bara titta på bilderna.



ska läsa lite men först måste jag in i sovrummet och stoppa in nappen på minstingen hör jag :)



KRam

2009-06-11 @ 21:50:35
URL: http://grabbligansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0