Oooops I did it again....

Jag är ju bara för dålig på att skriva här inne just nu, vad fan är det med mig????
Visst att man har mycket o göra som småbarnsföräldrer men inte så här mycket..
Så bara för att förtydliga så har jag inte glömt bort er, alla mina trogna "fans" =P
jag är bara en väldigt busy mamma...
Okej, vad har hänt.
Jag har numera en kroppsdel mindre o tänka på, opererade bort min "älskade" gallblåsa förra veckan o det var ju en intressant upplevelse, Har aldrig mått så illa i hela mitt liv som jag gjorde efter narkosen. Fy faaaaaan, hoppas att jag aldrig behöver bli nedsövd igen...
Kommer inte ihåg så mycket av när jag först vaknade upp men de sa till mig efteråt att jag spytt som en gris o sen hade de pumpat mig full med nån medicin som skulle få bort illamåendet. Det hjälpte sådär.
Men de som jobbade på kullbergska var ju helt toppen. De tog superbra hand om mig.
Men det kändes riktigt skönt o få komma hem dagen efter, saknade ju min lilla familj tok mycket.
men jag säger bara, tack o lov för smärtstillande =D

Men nu mår jag prima, lite ont i såren bara o några fina blåmärken men det kan jag leva med ett tag.

Hmm, Oliver o Theo kan iaf röra på sig lite mer nu. Theo drar sig framåt och kommer snart o krypa, medans Oliver han kan putta sig bakåt =)
William han kan redan allt det där men han har precis lärt sig spela luftgitarr och sjunga samtidigt. Duktig pojke, han ser ut som en liten medlem i kizz när han står där o lipar för fullt mellan varven.

I helgen så kanske det bär av på glöggträff hos min morbror, måste bara se hur alla mår först. Ska ju åka med mamma o dom då men om brorsan fortfarande ligger sjuk då så blir det ju inget..
Men om vi åker så bli det jag, Wille o Theo. patrik stannar hemma med Oliver som snorar hej vilt här hemma.. Tänder på g kanske. Vet att Wille snorade som tusan när han fick sina första.
Känns lite trist när man tänker på allt det här första. Är ju inte så mycket kvar av sånt för Wille, jo jo. Typ första dan i skolan, första flickvännen osv. Men det här, första steget, första leendet osv, det kommer ju aldrig tillbaka igen.
och det gäller ju detsamma för tvillingarna, de avverkar det första på löpande band nu..
Aja, man får väl se fram emot det första barnbarnet sen då ;)
Men det är lååååångt kvar tills dess =)

Nehe, om man ska ta lite frisk luft för o sen lägga sig i soffan o käka lite glass o dricka lite te...
Hmm, jaaaa det lät som en bra plan..

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Madde arvidsson

hej det är min nya blogg kolla :)

hur är det

2009-11-20 @ 12:35:29
URL: http://maddesvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0