Pinsamt

Man vet att man har lite pengar när man måste plocka bort saker man har handlat i kassan, precis det hände mig idag.
Man känner sig så bortgjord. Jag hade 316 kronor på kontot och det lilla kalaset gick på 335 när jag kom till kassan, var bara o plocka bort 2 varor som man egentligen hade behövt hem. Men men, får ju in en slant på onsdag igen och det är väldigt välkommet som vanligt.
Jag vill så gärna ha ett jobb nu, Patrik oxå.
Vi vill tjäna våra egna pengar och känna att vi inte behöver vända på varenda slant vi har.
Men men livet är hårt, kanske blir lite lättare i framtiden.
Känns ju väldigt tufft o ha det så knapert nu när det snart är jul men förhoppningsvis så har vi råd med lite julklappar till ungarna iaf, vi behöver ju inte köpa till varandra jag o Patrik.
Är ju barnen som räknas....

Men annars så är det rätt lugnt här just nu, ska till BVC på onsdag och det ska ju bli kul o se hur mycket de små har växt. De borde ju väga en hel del nu, får ju så jävla ont i armarna när jag bär på dom.

Nehe, blev ett kort litet inlägg just nu men jag orkar inte skriva så mycket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0