Flyttat

Jaha, då var flytten färdig nu då!
Lägenheten är toppen men det är så klart en del som vi ska fixa till och som fastighets skötaren måste fixa. Men om man tittar på hela bilden så är lägenheten underbar, det gör inget att vi bor på 3:e våningen utan hiss. Det funkar ändå, finns ju barnvagns rum nere i källargången och ner dit kommer man lättast från baksidan o där finns det en ramp ner.
Wille älskar sitt nya rum men jag tror att han älskar bubbelbadkaret ännu mer =)
Oliver o Theo verkar trivas de med. Inatt sov de liksom hela natten, helt underbart.
Tror de vaknade runt 8 om jag inte minns fel, man kände sig lite bortskämd faktiskt.

Idag har vi hållt på o fixat till det här hemma, visst vi gör det varje dag men nu börjar vi se ett slut på det hela.
Det enda vi MÅSTE göra nu är att åka till IKEA o inhandla det sista.

O sen så ska vi måla om i vårat sovrum, ska bli kakao brunt där inne för att följa vårat orientaliska tema i vardagsrummet. Fan det kommer bli skitsnyggt när det är klart.

Och o tvillingarnas rum så är det just nu Nalle Puh och lite rymdgubbar m.m. som gäller.
I Willes rum så ska det bli pirat tema och så ska han väl få ha kvar sin Bilwallie oxå som han ville ha ovanför huvudändan på sin säng.

Såå, tack Panduro för att ni äntligen har öppnat en butik här i stan. Ni hjälper mig o inreda mitt hem =)

Nehe, dags o göra sig klar för o hämta Lilla Wille på dagis nu då.
o sen hem igen o se om vår TV komemr nån gång =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0