God morgon...

Jaha, då var det söndag nu då.
Men för oss så är det ingen skillnad på söndag och torsdag typ, förutom att det är olika program på tv och att Wille får gå till dagis.
Börjar bli lite tråkigt o gå hemma. Jag vill ha ett jobb, tjäna mina egna pengar och kunna ge min familj lite mer än vad man kan göra just nu.
Men hur jävla lätt är det o hitta ett jobb??
Jag har sökt och sökt sen jag blev arbetslös för typ 4½ år sen om inte längre, har haft en praktik här o där men det är ju inget jobb.

Jag får väl bli ett fall för olika kurser snart igen, typ som K68 eller nåt. Suck.

Jaha, jag hoppas att ni alla kom ihåg o ställa tillbaka klockan en timme inatt.
För det gjorde inte jag men ingen skada skedd.
Tittade på mobilen när jag vaknade o där stod det halv nio. Åh fan, mamma fick sova länge. O sen tittade jag på kyrkan o där visade det halv åtta och då ramlade polletten ner.
Men men, så kan det vara ibland..
Nu ska det bara bli kul o se hur lång tid det tar innan Patrik går upp. Han kan vara en sån jävla gnällkärring.

- Du får inte väcka mig på morgonen, jag måste vakna av mig själv.

Jaha, och hur hade han tänkt att det skulle funka? Liksom är alla ungar vakna så vill ju jag gärna att han oxå är det. + om han skulle vakna av sig själv så skulle han antaglligen sova till typ två på dan och det förstår ni ju funkar inte.

- Låt mig sova, jag har varit vaken flera gånger i natt.

Öhh, nej, för i natt var jag vaken. Dessutom så är jag så lättväckt så om han skulle gått upp så skulle jag ha vaknat av det.

Det jag vill ha sagt är att det finns alltid en ursäkt hos honom till varför han inte så ska gå upp, man kan ju undra hur det har funkat när han jobbat =P

Nehe, om man ska ta o käka lite frulle. Nu är ju de flesta vakna här. ska bara rulla ur patrik ur sängen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0