Rik..

Nej, jag är inte rik men jag skulle gärna vilja vara det just nu. Eller kanske inte superrik men gärna ha lite mer pengar i månaden så att man kanske kan unna sig lite mer då och då.
Tänk vad skönt det skulle vara o slippa oroa sig för alla räkningar och om man har råd o köpa nya skor åt Wille. Jag är så trött på det här nu, jag vill ha ett jobb. Jag vill ha en månadslön som jag blir glad av varje månad.
Suck, men det kommer väl inte hända. Man söker jobb hela tiden men itne fan får man något och så har jag haft det i flera år. Det finns alltid någon med bättre erfarenheter osv. Men hur ska jag få mina erfarenheter inom arbetslivet om jag aldrig får en chans att få ett jobb???
Tycker att systemet suger. Men det är jag nog inte ensam om att tycka...

men nu är det som det är...

Nehe, nu hinner jag inte skriva mer blaj blaj.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0