Tråkig dag men helt okej ändå.

Dagen har förvånat mig lite, den har varit supertråkig men samtidigt helt okej.
Jag o Patrik har skrattat, busat och städat. Inget gnabb idag inte. Väldigt skönt.
Nu är enda problemet att ungarna inte vill sova, små skitar. =)
Men de sov en stund på eftermiddagen så det är säkert därför. De ligger iaf i sina sängar o där får de ligga tills de somnar. Självklart så går vi in o myser med dom ibland men de har sina rutiner o det här är en av dom. Driva mamma och pappa till vansinne för o sen somna med ett leende på läpparna.
De är ju för söta, till o med William har varit en ängel idag (utom någon enstaka gång)

Nu så ska jag o Patrik strax kolla på film, vet inte om det blir skräckis, action eller tecknat än bara =P
Jo vi är vuxna o kollar på tecknat ibland. Kan vara skönt o få bli liten för en kort stund =)

Imorgon så kanske min mamma, Janne o Linus iaf kommer över, då ska det bli lite fika innan de susar hem igen för att packa. De flyttar ju nästa helg. O snart så borde min brorsa flytta han med.
Han o hans sambo har ju köpt hus. De håller på för fullt o renoverar just nu.
De fick till o med katter på köpet =D
O så har de ju 2 sen tidigare så jag tror att de kommer ha 4 stycken + deras lilla hundvalp Vincent.
Men inga barn än inte. Får väl se om de skaffar några över huvudtaget. Tror brorsan är lite rädd för bebisar, iaf för deras bajs o skrik =D

Nehe, nog babblat nu. Trevlig kväll och så höres vi snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0