Vilka problem....

Fy tusan, att saker alltid ska gå åt skogen när man absolut inte har tid med det..
I lördags tex. var jag på akuten 2 gånger. En gång på morgonen (tidigt) o så en på kvällen, inte så vidare skojigt. Dessutom så kostar det ju 300 kronor per gång som man drattar in där...
O så i måndags var jag tvungen o ta mig dit igen, skulle på ultraljud av gallan o sen fick jag sitta i över 6 timmar på akuten o roa mig själv. Slutade med att jag hela tiden smet ut ur mitt rum o hjälpte andra som låg där. Snälla lilla jag. Vadå, klart att man hjälper äldre till toaletten när man märker att de knappt kan gå.
Men efter ett tag så fanns det inget mer sånt kvar o göra så då bönade o bad jag om att få sitta i väntrummet i stället. Efter lite om o men så fick jag det. Där fanns det iaf en tv o titta på o så kunde man gå ut i friska luften ibland.
Men det blev inte långvarigt där helle rutan blev tillbaka kallad till mitt rum, suck. Där fick jag sitta i typ en timme innan läkaren äntligen kom. Det enda han hade o säga var att jag har en gallsten (nehe) och att operation kommer bli av någon gång... Wow, precis som om jag inte visste allt det där. Blev rät sur över att ha väntat så länge bara på att få höra något som jag redan visste.
Så nu lever jag typ på Diklofenak hela dagarna, känner av gallan hela tiden. Så har det inte varit förut, har haft ett anfall men sen har det blivit lugnt men nu känns det som om jag har en tennisboll i magen som ligger o gör så att det gör ont.. Muppigt..

Idag håller jag på o packar (inte just nu) är precis själv hemma så då passar man på så klart. Wille är på dagis o Patrik tog med de minsta ut en sväng. Han skulle väl gå till min mormor en sväng oxå, som vanligt.

Nehe, om man ska packa lite i Willes rum nu..
Är ju snart bara en vecka kvar innan man flyttar =)

Kommentarer
Postat av: anna björsson

hehehe va snäll du e som hjälper dom gamla :) Hoppas du blir bra snart!

2009-09-27 @ 21:54:42
URL: http://mylittlebo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0