23/4-2010

Jaha, det var ju verkligen en givande rubrik =) Men den får helt enkelt duga..

I lördags blev det inte 1årskalas som många av er vet eftersom magsjukan lekte runt hemma hos oss, lite sådär lagom kul.
Men imorgon ska vi göra ett nytt försök så jag hopaps det blir riktigt bra =)
Verkar bara inte bli så många som kommer vilket är riktigt trist =( Jag tycker det e riktigt kul med mycket folk här hemma även om disken har en tendens o bli till ett stort jäkla berg efteråt...

Och inte har de varit o fixat med möglet i rummen här. De har lagt ut papper på Willemannens golv men det e oxå allt. Hur fan tänker de? Vi har 3 barn och de blir ju tvugna o leva i skiten om de inte fixar det snart. Vi har haft Wille sovandes i vårat rum i över en vecka nu och han längtar ju tillbaka till sitt rum.
Kommer de inte idag så får jag väl ringa hyresgästföreningen på måndag igen, då har det gått 2 veckor sen jag pratade med dom sist.

Idag ska jag iaf iväg på klädbytardag med Åsa och hennes 2 pojkar, blir nog rätt så intressant.. Har aldrig varit på det förut men man kanske hittar något =)

Sen ska jag nog träffa min älskade brunbrända nyss hemkomna brutta =) 
Vi kanske inte pratar varje dag men jag vet åtminstone att hon är precis runt hörnet när det är något, men när hon e bortrest så saknar jag henne som fan. Man kan ju liksom inte bara ringa ett samtal o snacka lite skit då...

Nehe, om man skulle ta o fixa till sig lite så man slipper se ut som skit idag =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0