Morr!

Ibland kan man ju undra hur vissa tänker!
Om jag lägger ut pengar åt någon och denna person lovar dyrt o heligt på att betala tillbaka ett visst datum och inte gör det då har väl jag all rätt i världen att bli sur, eller?!?!?!?
Nu hade jag räknat med att den här personen skulle göra som hon lovat men det verkar ju inte som det och nu hamnar vi i skiten tack vare henne!
Jag blir så jävla arg.
Att man inte kan lita på en vuxen människa!
Verkar ju inte bättre än att MIN familj ska behöva ställa upp som vanligt, tur att man iaf kan lita på sin familj.
Min mamma har aldrig svikit mig och kommer nog aldrig att göra det heller!


Igår var vi iaf nere på stan och köpte julklapp till tvillingarna från gammelmormor, inte något stort men hon ville köpa något litet och eftersom hon inte orkar gå ut så fick vi pengar av henne på en gång så vi kunde köpa något från henne.
Sen har vi ju kvar o köpa något till tvillingarna från oss och något mer till Willemannen, men vad vet vi inte ännu! Jag kommer väl få springa runt som en galning den 20:e för att få tag i det sista. Hoppas bebisen hinner komma innan det eller kanske strax efter jul. Jag måste ju hinna fixa allt till jul liksom =)
Vilket påminner mig, jag måste fixa skjuts till Willys den 20:e oxå för o köpa hem den delen av julmat som vi skulle stå för =/
Det blev mycket nu!
Jag får väl kolla runt lite o se om det finns någon vänlig själ som ställer upp.. Är bara så pinsamt o be någon om hjälp hela tiden!

Nehe, nu ska jag ta hand om mina små barn och bara njuta av fredagen!

Kram o Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0