4års trots

Ibland har jag god lust o strypa mitt eget älskade barn men det måste ju fler känna när barnen hamnar i dessa underbara trotsåldrar.. Eller?!?!?
Det kan väl inte bara vara jag som känner denna stora frustration när barnen sätter sig på tvären.
Herregud, Willemannen kan bli så tvär och vill verkligen inte alls som vi vill.
Och så fort vi säger att det är något han inte får göra eller något han måste göra men inte vill så blir det ett jädrans liv. Han skriker att vi är dumma och att han ska flytta.
För det mesta så ska han flytta till mormor men nu efter helgen så säger han ibland att han ska flytta till Milla..
Han e söt när han är snäll och han är sötdum när han e elak, typ..
Idag gick jag o Willemannen till mormor i några timmar, hon satt hundvakt till brorsans lilla blandras (papillon/Chihuahua). Han e riktigt söt, tror han fortfarande är valp men det är ju rätt svårt o se då han e liten hela tiden.
Fick sitta lite hundvakt jag med eftersom mormor skulle på utvecklingssamtal men det gick fin fint. Men jäkla hund o vara ettrig, tycker bättre om större hundar om jag ska vara ärlig. Inte en liten kattkopia.
Patrik stannade hemma och tog hand om tvillingarna när vi var borta, lite synd är det bara att han inte fixar något här hemma när han e själv här o Twinsen sover. Men karlar e slöa så man får väl bita ihop.
Den 28/2 ska vi försöka ta oss till Ikea med min mamma o hennes sambo men då behöver vi barnvakt i några timmar. Jag hoppas verkligen att jag finner någon som vill kolla mina monster så jag får hitta på nå skoj med min Patrik =)
Nehe, nu ska jag softa o mysa i soffan..
Kram /// Carola

Kommentarer
Postat av: anna

Jo.. så känns det ibland :P bara bita ihop o andas hehe..

2010-02-17 @ 10:20:47
URL: http://mylittlebo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0