Åhhhh.

Vilket härligt uppvaknande jag fick i morse, min söta Willeman traskade in till oss runt 6. Kröp ner hos oss och myste till runt 8 då han kläckte ur sig att han spytt ner sin säng. Gick in o kikade o det var ju klart att han gjort det, var bara o bädda rent hela sängen. Sen fick man tvätta rent en unge oxå.
En riktigt bra start på dagen.
Efter det vaknade Twinsen men de somnade snabbt om efter lite frukost och då tvärslockande jag på soffan.
Hela dagen efter det har mer eller mindre bara gått åt till att ta hand om barn-
Wille har varit lite varm hela dagen men han har inte kräkts något mer, men Twinsen har bajsat riktigt illa o surt. Hela deras rum har luktat kräksjuka så då kanske ni förstår. Man mår illa av bara lukten och jag är inte så känslig av mig när det gäller bebisbajs.
Jag har faktiskt känt mig lite hängig jag med idag, har haft feber till och från blandat med muskelvärk.
Och Patrik e väl fortfarande lite småförkyld....
Så imorgon är det iaf helt säkert att det inte blir nå dagis för Willemannen iaf.
Tänkte kasta in några kort från i fredags o så. "lånade" några kort från Milla oxå =)
Ha det gött /// Carola

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad söt du e då Lola .. Lånade.. när får jag tillbaka dem då? Haha

2010-02-02 @ 15:49:01
URL: http://missdivans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0